det regnar i mjölby

Jaha, då var vi alldeles strax i Mjölby. Det regnar som bara den och jag har nu kommit på en nackdel med att han en såpass stor laptop som jag har (17 tum) - den får inte riktigt plats mellan sätet och mig så därför ser jag inte riktigt vad jag skriver nu så ni får ursäkta mig om det blir lite stavfel här och var.

Klockan är 11 och vi ska inte vara framme i Stockholm förens 15:10. Det är några timmar kvar fast när man sitter vi datorn brukar ju saker och ting gå ganska fort. Joline sitter och läser en massa bloggar och jag... jag sitter här och försöker lista ut vad det är som luktar. Det är obviously någon som äter något och jag ska, innan resan är slut, ha snokat reda på vad.

I brist på annat att göra liksom.

Som tur är har man musik att lyssna på. Lady Gaga för tillfället.

Törstig är man också... men det får vänta i fyra timmar till =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0