hide and seek

Det blev en lång dag på jobbet idag. Fick snällt stanna kvar i två timmar (skulle slutat kl 17) men det gjorde inte så mycket för det var så längesedan jag jobbade med Cissi så det var bara trevligt! Även fast det var rörigare än vanligt på jobbet. Massa nya varor och så håller vi på att renovera hela butiken också. Ett smärre kaos om man säger så. Men men... med tanke på sällskapet har det varit en av Kims bästa dagar. <3

Världens godaste semlor gick jag och köpte åt mig och Cissi också! Smarrigt värre.

Nu sitter jag här, ny duschad, och kollar på Hide and Seek som går på TV4. Känner på mig att jag kommer få ångra det eftersom det tydligen ska vara en läskig film och egentligen hatar jag läskiga filmer... men av någon anledning så måste jag alltid tvinga mig själv att titta på dem i alla fall.

Dakota Fanning som spelar den lilla tjejen i huvudrollen är riktigt läskig. Haha. Specielly när hon får såna stillblickar och bara står och stirrar med sina små ögon och ser allmänt creepy ut! Jaja, nu ska jag fortsätta kolla.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallilåja:)

GÖTT me semlor!!!

2009-02-04 @ 18:50:04
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0