holler til you pass out

Helgen på jobbet var mycket bra. Det var en lugn fast samtidigt jobbig helg. Fysiskt jobbig alltså. Jag, Susanne och Anna försökte så gott vi kunde med att städa upp allt efter veckans bravader. Det var kartonger överallt och vi har faktiskt lyckats få bort det mesta... lyckats få upp alla nyheter, slängt allt skräp och det så faktiskt riktigt bra ut när vi lämnade butiken igår. Så fysiskt var det jobbigt... en massa lyft, bära, flytta, slänga... armar och rygg är trötta men vi är ett otroligt bra team, vi tre, så det väger ju verkligen upp det hela. Vi har verkligen haft det SÅ ROLIGT! ;)

Min gudliga rådgivare, dvs min gudmor, Cladden och hennes väninna kom på besök på jobbet igår. Mycket kul att träffa fadder Cladden igen! Det blir en fika hemma hos mig snart och en Söndags middag på Grekiska Tavernan (eller någon annan stans)! Men vi tar det när jag har fått min lön. Är för tillfälligt lika fattig som en gnu i Småland.


Bildtext: Fattig gnu i Småland.


Nu ska jag göra lite frukost - börjar inte jobba förens 12.55 idag!
Det är vad jag kallar sovmorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0