jag tycker om att vara ute i god tid!

Det har varit en lugn dag på jobbet idag! Lite roligt var det allt att jag stressade iväg så imorse för när jag väl kom fram till jobbet möttes jag av Susanne som sa... "men Kim, du börjar ju klockan 13 idag".

Och visst gjorde jag det!

Men men en timme tidigare skadar väl inte? Hann ju faktiskt gå och kolla i lite affärer. Bland annat Lagerhaus (oh, how I love that place) och Clas Ohlsson, där jag för övrigt hittade precis en sådan väggklocka som jag vill ha för endast 149 kr!! På IKEA kostade en nästan likadan 399! Ska nog köpa den inom kort, tror den kommer passa perfekt i mitt kök.

Har för övrigt hängt upp mina nya gardiner idag! Mycket fint, mycket fint! Kanske kan ta någon bild imorgon (när jag har städat och diskat) så kan ni få se hur vackert det blidde.


Nu ska jag göra något att äta.
Toast får det bli och där med basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0