ohh, how it's been so long.

Som sagt... en hel del Panic at the Disco idag. Varför? Jo, för idag är det exakt ett år sedan som jag såg dem live för första gången och det måste firas! Jag, Joline, Sophia och Victoria stod där i regn och rusk och köade utanför Gröna Lund - våra skor läckte in vatten, vi höll på att frysa halvt ihjäl - men oj vad det var värt det!!


Klockan 08.00 ungefär bar det av mot Stockholm! Alla var på sitt bästa
humör! Och varför skulle vi inte vara det? Vi skulle ju se Panic at the Disco!



Vi gick på stan ett tag innan vi åkte till Grönan (och Tyrol där konserten)
var för att börja köa... mamma passade på att leka paparazzi och tog den
här busiga bilden på oss när vi skulle gå över gatan!



Vi träffade inte Panic (den här gången) men vi träffade Zack. Panic's
mycket sympatiska livvakt/kompis som varit med dem hela vägen!



Mamma var på hugget, här är hennes paparazzi bild på kön:

Kommentarer
Postat av: Mamarazzi

Eii, jag måste snart köra er igen så jag får ta lite bilder..... ha ha =)

2009-02-26 @ 21:50:41
Postat av: Anonym

2009-02-26 @ 21:54:46
Postat av: joloruzzi, aka dränkt kines katt!

vet inte om allt stämmer med namnet, alltså.. jag vet ju inte hur man använder "aka" men det skiter jag i! >:D

dränkta kineskatten stämmer ju i vilket fall som helst! :o

och den sista bilden är faktiskt lite småfräck sådär! ;;

OCH ACK SÅ KÄCK ZACK VA! han är min bästa vän!!! :Y

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, sådär ja! (Y)

2009-03-01 @ 09:53:54
Postat av: den ökända kineskatten! :A

hahahah, värsta mycket CK i slutet på the last kommentar ju! :'o

ack, käck, zack !hohooh

2009-03-01 @ 09:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0