pannkakor blev det inte i alla fall.

Några pannkakor blev det banne mig inte... utan snarare en pannhög. Men vad gör det? Det smakar bra med lite äpplemos. Och pannhögar är jävligt underskattade! Tycker att mer folk borde göra pannhögar, det är inte fy skam. Jag vet inte varför jag inte kan göra pannkakor... det måste vara fel på stekpannan eller stekspaden... det är i alla fall inget fel på kocken - det är aldrig fel på kocken (i alla fall inte den här kocken)! Nu ska jag fortsätta äta. Peace.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrödu....Nu e det väl ändå dags för en pannkaksutbildning...=) Nu får vi bestämma en dag o tid för pannkakskurs hemma hos mig!!!! Du kan ju inte fortsätta äta pannkaksgegg....ha ha

Jättekram Mams

2009-02-10 @ 20:29:49
Postat av: Helena

Hahaha, ser ut som du njuter iallafall:)

2009-02-11 @ 08:46:09
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Kerre

haha! men det är väll ändå tanken som räknas, så jag tycker verkligen inte att det är fy skam detta inte! du kanske skulle öppna ett Al's pancake world/house eller va hette den i GG? muahahah! vi ses sen kirre!

2009-02-11 @ 11:54:34
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0