produktiv som bara den

Idag har jag hunnit med att handla mat tills ikväll och imorrn (ska ju ha lite inflyttningsfest för mina arbetskamrater) imorgon, varit på systemet, diskat mitt extremt stora berg med disk, tvättat två maskiner och ja... det var väl allt. Känns som jag har varit väldigt duktig idag.

Håller fortfarande på att tvätta. En av maskinerna snurrar på och det från den första maskinen är i torktumlaren =D det är ju kul att tvätta. Håll i er nu! Men jag kanske har tvättat tre-fyra gånger förut i hela mitt liv. Haha. Men nu får det lov att bli ändring på det faktiskt.

Ikväll, eller så snart jag är klar med tvätten, ska jag laga tacos!

Kommer ni ihåg den gamla goa tiden då jag åt tacos en eller två gånger i veckan? Ja, jo, det var tider det... men nu är det faktiskt mer än en månad sedan jag gjorde tacos men snart är det dags igen. Känner redan hur det vattnas i munnen! Haha.

Nu ska jag kuta ner till tvättstugan!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0