trådlöst nätverk här på swebus!

Här bloggar vi live från bussresan minsan! Skulle tro att vi är i Jönköping
om ungefär 20 minuter eller något. Bara fem timmar kvar av vår resa då!
Och vi höll dessutom på att missa bussen. Jag var helt säker på att den
gick 08:50 så vi gick hemifrån ungefär 08:30... bussen stod redan där när
vi kom dit och jag sa till Joline: "Oj, vad tidigt den är här"

Så gick vi ombord och då sa busschauffören att vi verkligen var där i sista
minuten. Konstigt tänkte vi men så kollade jag på biljetten och då stod det
visst 08:40 på den. Haha. Vi hann knappt gå ombord innan bussen åkte
iväg! Hahaha. Ibland ska man ha tur också. Nu är vi på väg.

Oj, nej, vi är ju i Jönköping nu. Haha. Jag har ingen koll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0