tack för en otroligt trevlig kväll.

Förutom ett klagomål från en granne (smällar man får ta när man bor i ett hus med äldre personer, antar jag) så hade vi verkligen en jättetrevlig kväll igår! Det var helt galet kul från början till slut så som det brukar vara när vi träffas. Jag är lite lagom trött måste jag säga... tror inte att jag somnade förens halv fem (dem gick strax efter midnatt) men jag stannade uppe vid datorn ett tag.

Och så är det någon jävel som ringer och väcker mig idag! Fyyyyy faen va lågt!

Men jag fick sova till 11.15 i alla fall, det är ju gött det med tanke på att Dennis (som var hemma hos mig igår) skulle upp kl. 5 för att göra i ordning sin häst inför en tävling. Skulle då inte vilja byta med honom! Haha.

Ska snart gå hem till mamma och dem, känner att det är dags att ladda ner lite nya Ghost Whisperer avsnitt, det är dags att umgås lite ;)

Kommentarer
Postat av: Kerre

HAH! "tror inte att jag somnade förens halv fem (dem gick strax efter midnatt) men jag stannade uppe vid datorn ett tag." ett tag?? hur är det med tidsperspektivet :P muahahaha!!! VI ses snart!! PUSS

2009-02-08 @ 12:06:40
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0