do the helen keller and talk with your hips

Jag har upptäckt ett nytt band, eller ja, inte direkt kanske... jag kollade upp dem för några månader sedan när jag fick reda på att dem skulle vara förband åt Katy Perry på Nalen i Februari. Letade upp deras myspace idag igen för att "presentera" dem för Joline.

3OH!3

Det är lite rock, lite electronica, lite gangsta'. Svårt att beskriva men jag börjar verkligen digga dem och det är ju alltid kul när bandet/artisten man ska gå och kolla på har ett bra förband! Både jag och Julle känner att vi kommer kunna digga loss till det här den 22 februari!

Funderar på att sova en natt på hotel i Stockholm? Känns nästan skönare än att behöva åka hem mitt i natten men samtidigt så har man ju inte så där överdrivet mycket pengar att lägga på sådant... Jaja, vi får väl se vad som händer, kul ska det bli i alla fall.

Kim och Joline ute på resa igen (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0