extreme makeover: kim edtion?

Har precis kollat på Top Model och idag var det det klassika makeover avsnittet! Men inga överdrivet hysteriska utbrott idag, jag är faktiskt rätt imponerad! Hur som helst så känner jag nu själv för att styla om mig lite grann. Börjar faktiskt sakna mitt rödaktiga hår. Kanske är det dags att bring it back? Det blir alltid så här, varje gång dem har makeovers på Top Model, så känner jag för att göra en makeover också!

På tal om makeovers så har min lilla lägenhet fått en liten sådan just idag. Mamma var som sagt här och hjälpte mig att skruva upp lite grejer! Så nu har jag bland annat en stoooor spegel i hallen och CD hyllor i vardagsrummet. Det är ju ganska mörkt nu men jag ska springa och ta ett kort i alla fall så jag kan visa (:


Vad tycker ni förresten? Ska jag färga håret rött (inte knall-rött utan mer brun-röd)? Eller bara en mörkare brun färg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0