guten morgen mine fine vänner

Jajamän, Quasimodo is back in business efter ytterligare en relativt sömnlös natt. Jag gick ju och la med efter 21 nån gång, vaknade igen vid 1 och så tog det ett bra tag innan jag kunde somna om. Vaknade återigen vid halv 4, somnade om och nu har jag varit vaken sedan klockan 6. Har legat och lyssnat på Adam and Gry's morgon show på Mix Megapol. Mycket intressant.

Men men... hoppade upp ur sängen strax innan klockan 9 och satte mig vid datorn då ska ni veta... att en av blåsorna i munnen sprack och så fick snällt stå och spotta var i några minuter. Gööööött! Men jag ser fortfarande ut som en halv Quasimodo, det är två blåsor kvar.

Har varit i kontakt med vårdcentral och dem sa att jag skulle kuta ner till apoteket och köpa en bakterie dödande munskölj! Eller ja, hon sa inte att jag skulle kuta, men ändå. Det tänker jag banne mig göra. Och har det inte gått över på två dagar så skulle jag komma in för då kanske jag behöver antibiotika. Hon trodde förresten att (eftersom jag kännt att jag varit på väg att bli förkyld) att infektionen satte sig i munnen istället!

Trött som få är jag! Men ska hoppas in i duschen nu för mitt hår är lika fett som ett paket margarin! Sen ska jag ner på stan så ja, föräldrar, håll er barn inomhus, Quasimodo ska ge sig ut bland folket.



ps. nej, jag kan inte tyska (:


Kommentarer
Postat av: KERRIE!!!!!!!!!

UUUÄÄÄÄÄÄ!!! inga sådana liknelser kim!!!! som ett paket margarin... mmm jag känner för en smögås ja... :S hahahha :P

2009-01-27 @ 13:52:34
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0