looking back on the things i've done



När jag städade/plockade i ordning/sorterade mina CD skivor innan idag blev det Backstreet Boys för hela slanten. Black & Blue var en av de första skivorna jag fiskade upp ur kartongen och då föll det sig ganska naturligt att det var den skivan jag skulle lyssna på.  Det var så himla längesedan man lyssnade på BSB.

Just därför får Shape Of My Heart lov att bli dagens låt idag!



i'm here, with my confession
got nothing to hide no more
i don't where to start but to
show you the shape of my heart

Kommentarer
Postat av: Liz

oh, me loves den låten! =D

2009-01-15 @ 13:41:51
URL: http://dublinbaby.wordpress.com
Postat av: Cladden

Har din dator rasat? Saknar att läsa om dina krumelursprång i livet....

Kram!

2009-01-20 @ 09:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0