quasimodo puckelkind

Så jag är hemma hos mamma och gänget, gick ju hit efter att jag vara på apoteket och köpt min bakteriedödande munskölj på apoteket! Och jag förklarade precis min situation med den svullna kinden för Robin.

Robin: Nawww
Kim: Så jag är Quasimodo
Robin: Du har la fan ingen puckelrygg
Kim: Men jag är Quasimodo puckelkind!


Förresten så sa hon... tanten på apoteket att det där munsköljet skulle svida så in i helvete (hon sa inte helvete, det lägger jag till för att det ska bli lite dramatiskt) så när jag skulle testa att sköja för en stund sedan var jag halvt livrädd. Trodde det skulle vara som Listerin x 3000! Men va fan... det kändes ju ingenting.

Jag är en sån hårding!

Kommentarer
Postat av: KERRIE!!!!!!!!!

muahahah, watch out for Kimmodo! ehe



(herregud va jag kommenterar nu... :S)

2009-01-27 @ 16:59:51
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0