things have changed for me

Hej kompisar, jag vet att jag har blivit lite trög den senaste tiden med bloggandet. Men det har varit mycket nu. Flytt, ny chef, inga pengar etc etc. Men saker och ting börjar äntligen bli bättre. Jag har ÄNTLIGEN fått ersättning för pengarna som jag blev bestulen på den 11 december! 3151 kr! Rakt in på kontot! Det var inte helt fel måste jag säga.

Man börjar anpassa sig till att man har en ny boss. Det rullar på och det går bra nu. Vi har precis just idag börjat med vår stora ombyggnad - vi ska ju så gott som få en helt ny butik! Nytt golv, ny inredning, nytt allt! Ska bli spännande och det kommer säkerligen att bli superfint.

Börjar dessutom få väldigt bra ordning i lägenheten. Allt är inte hundra än, lite grejer kvar att sätta upp på väggar + skräp att kasta men på Onsdag ska morsan komma hit och hjälpa mig, så ska vi försöka fixa det allra sista. Sen ska ni få se bilder, jag lovar! (för jag har faktiskt hittat min kamera nu)


Kommentarer
Postat av: Helena

Läste på din blogg att Anneli har slutat. Hade jag ingen aning om. Vad ska hon göra istället?

DU!! OM ni behöver extra personal så kan du ju gärna tipsa om mig (om jag fortfarande är i ditt gäng såklart....) ;)

Jag har fått rullande schema nu så jag har koll på när jag e ledig. Jag är jätte jätte ledig varannan vecka! Fre+Lö+Sön+Mån+Tis+Ons+Tors. Det du !

2009-01-13 @ 10:49:51
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0