i wanna live a life from a new perspective

Nämen se goddag regn och blåsigt väder, hade tänkt gå ut och umgås lite med dig snart. Det enda som fattas är ett par jeans, lite mascara och några nya låtar på mobilen sedan ska jag trotsa detta ~underbara sommarväder och gå ut en sväng. Hade tänkt införskaffa mig en almenacka eller en kalender eller vad man nu ska kalla det. Sedan ska jag gå till jobbet och fika + kolla på några bilder från nya höstkampanjen där jag och Victoria är med. :) Efter detta är jag hembjuden på middag hos min kära familj. <3 Ska bli kul att umgås med dem allihop på en gång, inte så ofta man gör det nu för tiden.

Datorn får åka med på resan så att jag kan få lite bilder från vår lilla fotosession igår.  :)

Very nice, bird bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0