jag krattar

HO HO HO HO HO (tomteskratt)

det är inte mitt fel att det blir så här. Kerstin befaller mig att blogga när jag är i detta tillståndet men det bör jag egentligen inte göra. Jag ser syner... små lila figurer som hoppar omkring. Dem är söta men jag vill inte ha något med dem att göra egentligen. Vart kommer dem ifrån? Endast tomten är vaken. Egentligen är egentligen inte mitt favorit ord men jag ... *stillblick*

Hehehe. Tjo och tjim! Nu blir det rim


Kerstin tvingar mig att blogga
men jag vill bara ut och jogga!
Nej, det vill jag inte, det var en lögn
jag hatar motion, jag vill in i min ögn (läs: ugn)
Där kan jag stekas och bli en stekare
jag kommer i alla fall inte bli blekare?
Varför är jag så bra på att dikta?
nu tror jag att jag måste bikta

Försöker hitta något som rimmar på ficklampa
det går inte så bra för det enda jag kommer på är hammock
Dem små blåmesarna kvittrar i trädens topp
Nu ska jag lyssna på glamrock

Tack och adjö.
Jag simmar i en gammal sjö.
I sjön bor en anka eller två
Nu måste jag verkligen gå

Ska värma upp lite tacos från igår
klockan den bara går och går
Ibland undrar jag vart jag får allt ifrån?
Men det måste vara från ett glass rån

Hej och då.
Stora och små.

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

fan va du är bäst Kim!! hahaha ILY <3<3<3<33<3<3

2009-07-10 @ 21:30:05
URL: http://kerstin.bjorkengren.se
Postat av: Morsan

Eh.. Hur mår du? =(

Äh de e väl som vanligt! Kim i sitt esse din lilla poet! Ja du vet? Med en galen morsa som knappt kan simma kan man väl inte bli annat än en klockren Kim som kan rimma... ;)

2009-07-10 @ 22:42:44
Postat av: AG

haha, jag och min kompis försökte oss på det en kväll. efter halva ettan kom vi på att alla filmer skulle ta över 10 h att kolla på. så vi skippa det och kollade en varje dag ist under två veckor.

2009-07-10 @ 22:43:40
URL: http://ssaturday.blogg.se/
Postat av: Helena

Du är ju BÄST!!!! Hahahahahaaaaa

2009-07-11 @ 10:35:46
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0