sluta regna, tack.

Kul början på semester. Varannan dag har det regnat och dem övriga dagarna har det både regnat och åskat. Lite mysigt ändå. Men jag måste medge att jag hellre hade suttit ute på min solstol med en kall Coca Cola och läst en bra bok. Men vad ska man göra åt saken? Idag har jag i alla fall bestämt mig för att ha en liten städ dag, det behövs verkligen. Inte det roligaste man kan göra men somebody's gotta do it.

En butler vore inte fel.

Om några dagar bär det av till Stockholm i alla fall och Britney Spears konserten. <3 Semesterns första äventyr. Ska bli riktigt kul, dessutom ska vi bo på Stureplan, inte fy skam det heller. Längtar redan till hotelfrukosten. Haha. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0