17 augusti

Sommaren har nästan precis börjat men jag längtar redan tills den är över. Den 17 augusti släpper nämligen Panic at the Disco sin nya singel... "New Perspective" ... vet inte om det är den riktiga låttiteln eller om det bara är det dem kallar låten när dem arbetat med den! Hur som helst så kommer jag att räkna ner dagarna till detta datum och vänta med spänning på hur detta kommer låta! Och så sägs det att deras nya album kommer ca två månader efter skivsläppet... ? Ska bli jättespännande att höra vilket sound dem kommer köra på den här gången men jag älskade/älskar Pretty. Odd. så jag hoppas dem inte ändrar sig för mycket (igen)!

Betyder detta ny turné snart? One can only hope ;)



Kommentarer
Postat av: AG

JAG LÄNGTAR och hoppas på ett nytt sverige besök.

2009-06-28 @ 13:21:34
URL: http://ssaturday.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh jag längtar! :D

sv: Ja, den är så fin, så man kan inte sluta gråta!

2009-06-28 @ 13:28:28
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0