goda gärningarnas dag

Har minsann gjort några goda gärningar idag. Funderar på om det skulle bli min nya grej. Bara gå runt och hjälpa folk. Sprida lite kärlek och glädje. Tänk om man kunde ha det som heltidsjobb. Det är kul när man kan hjälpa till, det känns bra att känna sig behövd. Det är viktigt att behandla sina vänner och hjälpa dem precis som man vill att dem ska behandla mig. Vem vet? Nästa gång kanske det är jag som behöver en tjänst? Då vet jag att ni ställer upp på mig.

Hann tyvärr inte läsa så mycket idag som jag hade velat men jag är ledig till helgen och då jävlar! Får väl köra ett läs-maraton då! Ska köpa bok 3 och 4 när jag får lön på Torsdag! <3



Skulle du våga sätta dig i en bil med fyra vampyrer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0