och så ska vi självklart snacka britney

Det går egentligen inte att beskiva. Tyckte konserten var oerhört bra. Tyvärr satt vi dock väldigt mycket närmare taket än scenen men det gjorde inte så mycket. Vi såg henne. Vi hörde henne och vi kunde stå upp och dansa hela sista delen av konserten. Det var så underbart att se henne igen. Fem år sedan senast! Nio år sedan första gången! Blev dock lite besviken på att hon inte pratade mer med publiken mellan låtarna och så... men det är väl egentligen det enda jag har att klaga på.

Konserten kändes väldigt kort också... men som man brukar säga 'tiden går fort när man har roligt'. Jag tyckte det var hur bra som helst. Jag var helt rörd redan innan konserten... när vi kom in i arenan och såg scenen började jag nästan lipa. Haha. Sån är jag. Grät nog en skvätt när hon inledde sin show med 'Circus'!  Svårt att säga vilken låt som var min favorit... men jag måste nog säga 'Womanizer'. Då stod verkligen alla upp och dansade! Hur kul som helst!


Jo, som sagt.... närmare taket än scenen... haha.





Ser framemot konserten i Globen ännu mer nu,
våra plaster där kommer att vara perfekta ;)

Kommentarer
Postat av: Lady Gagas fanblogg

vad det lika bra som du trodde:)?längtar till juli nu.vilken show var bäst,britney eller beyonce:)?nyfiken.

2009-06-20 @ 12:52:03
URL: http://pokerfacegaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0