bara för att man är ledig betyder inte det att man är ledig

Annars ser min vecka på jobbet ut så här:

Tisdag: 9-19
Onsdag: 9-19
Torsdag: 9-19
Fredag: 10-19

Hallelujah moment! Jag kommer vara halvt död när den här veckan är slut och eftersom jag jobbar såpass mycket övriga vardagar så innebär det att all tvättning, all städning och inhandling av matvaror för veckan måste ske idag. Jag håller på att tvätta min andra maskin just nu, snart kommer mamma och Joline och hämtar mig så ska jag få åka och handla. Efter det blir det torktumling av tvätt och städning av lägenhet... där inkluderar jag dammsugning och torkning av golv.

Så kul ska jag ha det idag! Haha. Men med lite musik så kommer det här att bli ett rent nöje... man kan dansa runt med golvmoppen och sjunga med. Är det inte härligt att musik kan göra en på så gott humör?

Min favoritlåt just nu (som jag håller på att lyssna sönder) är: Dead and Gone med Justin Timberlake och T.I.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0