blixten is back in town

Igår kväll somnade jag som en sten och imorse vaknade jag lite för sent... fick nästan springa till jobbet! Jag hann i tid men när jag väl kom dit så fick jag inte upp ytterdörren!! Jag drog mitt kort, slog min kod, hörde det där ljudet som betyder att dörren blir upplåst men det gick inte att öppna den ändå. Fick lite smått panik och fick springa runt till andra butiker för att få reda på numret till vårat vaktbolag så att dem kunde komma och öppna åt mig... fick numret av dem på ICA men det var inget svar hos vakterna.

Jag gick tillbaka till jobbet och då var dörren helt plötsligt upplåst! Jag fattar ingenting men det var ju tur i oturen att vakterna inte svarade för det hade ju blivit pinsamt om dem hade kommit dit och dörren redan varit öppen. 25 minuter senare än beräknat kom jag in i butiken och fick förbereda allt dubbelt så snabbt. Ni kan från och med nu kalla mig Blixten!


Jag och Kerstin hade jättemysigt igår... även fast vi inte riktigt tyckte samma sak
om alla låtarna. Haha. God mat och gott godis hade hon med sig! Och ett mycket
trevligt sällskap är hon! <3

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!!!

SEKURITY!!! hahaha!



KLART vi hade XD vi är ju bara bäst!! Du med ^^

2009-03-15 @ 18:58:53
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0