come save me...

from walking off a windowsill
or i'll sleep in the rain


I brist på annat att göra så sitter jag här och kollar på bimbo söker man Den Rätte För Rosing. Jag blir alldeles stum, det är... pinsamt och inte underhållande någonstans. Väntar på att Desperate Housewives ska börja, äntligen daggs för nya avsnitt. Dessutom är det säsongs premiär för Brothers & Sisters ikväll också!

Har jobbat i 10 timmar idag och har inte kännt mig på topp. Vet inte vad det är... om jag är på väg att bli sjuk igen eller om det är något annat? Det känns tungt i alla fall. Jag vet en sak som skulle hjälpa...




super hero spencer <3

Kommentarer
Postat av: Stephanie

HAR DU TRÄFFAT PANIC!? :'o

nu är jag aviss :(

Kul för dig! :D

OO vad Sexig Spenc ser ut :D



-Svar på kommentar-

Hans hår är fint, som alltid inget är fult på de grabbarna ;)). Ja jag tycker att det är bra att Brendon slipper vara ensam :D. Men Ryan och Keltie gjorde juh slut så då är han ensam :/, eller är det sant?

2009-03-04 @ 16:37:10
URL: http://septemberfailure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0