i love shoes.

Fick ett annat trevligt brev på posten idag, gud vad jag älskar när det kommer roliga brev och inte bara en massa räkningar och skit!! Kommer ni ihåg tävlingen jag vann?! Jag tror det är mitt pris, dvs mina brand new shoes som har dykt upp! Men dem måste jag hämta på Ica Maxi för dem är självklart lite för stora för att bli intryckta genom brevinkastet! Brevbäraren hade svårt nog med paketen från Homeenter.com. Jag hade lite kul åt det faktiskt, han kämpade och kämpade och så tillslut ramlade paketet ner på mitt golv.

Ska bara äta sen frukost/lunch sedan ska jag nog bege mig ut i staden och hämta upp mina nya skor! Ojojoj! Ska bli spännande. Man fick ju välja tre par... jag valde dem röda, dem guldiga och dem svart-vita... och sedan blir det som en överrasking vilket par man faktiskt får!!

I'm so excited! And I just can't hide it!

Borde inte jag som jobbar med skor nästan varje dag bli trött på det?! Hahaha, icke sa nicke. Det tror jag aldrig kommer hända. Innan jag började på mitt jobb så brydde jag mig inte alls om skor men nu är det bland det bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: Rachel's fanblogg

I LOVE SHOES TO! :D

2009-03-25 @ 16:08:06
URL: http://ultimaterachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0