jag hatar er...





...jag hatar er allihop. Alla ni som ska se Britney Spears turné - The Circus staring Britney Spears! Jag hatar er från djupet av mitt hjärta. Det är inte rättvist. Är det någon som är värd att se henne så är det jag!! JAG har varit ett fan i över tio år nu! JAG har aldrig slutat tycka om henne eller hennes musik (även när hon rakade av sig håret och slogs med paraplyn). JAG har alltid försvarat henne när andra snackat en massa skit. JAG har aldrig brytt mig om vad någon har sagt om henne. Hon har alltid varit, hon är just nu och hon kommer alltid att vara min idol.

Därför borde det vara jag som hoppar runt av lycka, dansar och sjunger av glädje för att JAG ska se henne. Men nej då, där sitter ni med era biljetter och hånler åt mig. Bitches! Och här sitter jag... ensam... utan biljett och fullkomligt lyssnar sönder Britney's senaste skiva. Det är inte rättvist. Det är fan inte rättvist!

Vem är det egentligen som har satt ihop den här turnén föresten?!  Varför en två månaders lång USA turné och nio spelningar i England... men inga mer datum!? WHYYY?! Jag önskar att jag vore gjord av pengar så att jag kunde flyga över till USA och se varenda show hon gör. Men kan jag det? Är jag gjord av pengar? NEJ. Fan Fan fan.

...men jag é inte bitter! Absolut inte.

Tänk inte på mig när ni står där och sjunger med i alla dessa underbart fantastiska låtar. Tänk inte på mig när ni ser den här spektakulära showen. Och tänk absolut inte på mig när ni får se Britney göra det hon är absolut bäst på. Jag ska bara ligga här, i min ensamhet, och gråta floder. Ha kul. Ha det så jävla kul.





IT'S BRITNEY, BITCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0