koppla av, koppla bort.

Egentligen är jag väl inte så arg som det verkar (bara väldigt avundsjuk på alla som ska kolla på Britney). Har haft en jättemysig kväll tillsammans med Fanny<3. Vi lagade tacos, kollade på 13 snart 30, åt kladdkaka och hade det mysigt! Hur skönt som helst att bara få koppla av lite. Koppla bort alla tankar ett tag och bara vara.

Men jag ska ta tag i det här. Förr eller senare.
För jag tänker inte fortsätta må dåligt på andras bekostnad.


Imorgon ska jag käka Thai mat med Mikkaela. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli jättekul och thai mat är ju alltid en great success! På kvällen blir det väl lugnt här hemma med Let's Dance osv. Ska helt enkelt bara försöka att koppla av och koppla bort. Det ska nog bli mitt nya motto.

Bara positiva tankar i helgen. Jag har lovat Susanne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0