money money money, must be funny

Har kidnappat mammas dator en liten stund, härligt med ett internet som är snabbt. Blir så störd när jag är hemma och måste vänta fem minuter innan varje sida hade laddat klart. Jag hatar att vänta så det gör mig verkligen galen. Sitter i alla fall här i valet och kvalet och funderar på vad jag ska äta idag.

En sak är säker... ska färga håret i alla fall. Köpte hårfärg igår, röd/brun... lite mer åt det röda hållet skulle jag tro. Köpte den för halva priset och det gör mig lite orolig. Är det något fel på den? Hmm, vi får väl se vilken färg jag har på håret när den här kvällen är över. Haha.

Är dessutom ofattbart trött idag. Hade tänkt kolla på Alcazar som skulle uppträda i Knalleland men deras flygplan var försenat eller något i den stilen och ja, det var ju det där med att vänta... jag gillar det inte. Kollade runt i lite affärer och hittade en hel del snyggt men kul att man har pengar också... not. Och thanks to alla räkningar den här månaden kommer jag då rakt inte kunna shoppa på ett tag. 

Kul, kul, kul.

Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg

vad kul att du gillade designen:)vill ha lite vår/sommarkänsla över det:)!

2009-03-21 @ 17:52:36
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/
Postat av: Britney Spears fanblogg

hej.har en fråga till dig.när du går på britney konserten ..om jag för över pengar till ditt konto ungefär när du ska åka dit tror du att du skulle kunna köpa en sån där tour book åt mig:)?om du vet vad jag menar....vill så gärna ha en sån!!hehe förstår om du inte kan ,men tänkte jag skulle fråga iaf:)

2009-03-22 @ 11:12:29
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0