nu börjar det...

...mitt nya hälsosamma liv. Hur nu det ska gå. Dag ett har gått hyffsat i alla fall måste jag säga, sitter dessutom här och knaprar på en morot just nu och det är ju kanske ett steg i rätt riktning. Morötter ska ju vara nyttigt har jag hört. Det svåraste kommer att bli att hålla sig borta från Coca Cola:n.

"Hej, jag heter Kim och jag är beroende av Coca Cola..."

Det kommer bli svårt men jag ska fan klara det här och jag ska göra mitt absolut bästa för att vara i fin form tills i sommar. Men jag vet att jag inte kommer klara det här själv. Jag behöver erat stöd. Vet inte hur många gånger man tänkt tanken... "nu måste jag göra något åt det här"... och jag vet inte hur många gånger jag har börjat med ett 'nytt hälsosammt liv' men nu jävlar, det är på riktigt nu. 

Jag ska slåss mot min vikt och jag ska gå segrande ur den här fighten! Så är det bara.



bilden i mitten såg kanske lite väl dirrty ut och jag vill ju
inte behöva barnförbjuda bloggen. inte för att jag tror det
är några barn som läser... men ändå. xD

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den bilden i mitten ser lite... snuskig ut! XD

Postat av: Britney Spears fanblogg

fyfan hatar o tänka på att gå ner i vikt...fick barn för 11 månader sen,har varit segt o gå ner allt...nej ska tyvärr inte se henne=(((((!Du får allt skriva o berätta sen hur det var.är avis.åh bra..hehe startade lady gaga bloggen idag,men designen ska fixas o så innan,adressen är iaf:http://pokerfacegaga.blogg.se/

love her .

2009-03-09 @ 22:21:26
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/
Postat av: Britney Spears fanblogg

ja fy fan,förr var man smal nu är man mer lite hullig haha!men orkar inte bry mej så mkt...kan inte svälta mig utan försöker äta lite mer nyttigt iaf..åhh kul:)!alltid kul när man får nya besökare som gillar ens blogg!!!kul med nån som gillar både brittan o lady gaga .

2009-03-09 @ 22:51:31
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha, målade du över bilden nu? :P



Nämen tjenare! Jag bor i Ulricehamn! Men önskar nästan att jag HADE bott i Göteborg, coolare stad (i Sverige) får man nog leta efter. :P Skulle aldrig kunna tänka mig att bli en 08:a... Skulle nog kunna tänka mig att flytta till Borås med faktiskt, lite större än U-port, och så ligger det ju nära. Att det inte "händer" så mycket gör mig ingenting.



Mmm, jag med. Brendon, Brendon, Brendon!!! :P Så söt, så söt! Iallafall på bilder.... kan ju inte svara för i verkligenheten, men det kan ju du :)

Postat av: Cindy i Gbg

Whohoooo. Det kommer att gå jättebra! Rock on Girl!!! Kram

2009-03-10 @ 04:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0