o'boy overdose.

Här sitter jag och ugglar mitt i natten men vad annars ska man göra när man inte är speciellt trött? Har nu ägnat att bra tag åt att kolla på Ghost Whisperer och dricka O'Boy. Är det inte så man borde spendera alla Onsdags kvällar? Jo, jag tycker minsan det. Det var så länge sedan jag drack O'Boy men nu har jag druckit tre glas och känner att det får räcka.

Jag vill så gärna göra något åt mitt hår, fast jag tror jag ska vänta tills det blir lite längre i alla fall. Jag saknar verkligen den hårfärgen jag hade i slutet på 2007 och funderar starkt på att fixa det så igen, så snart jag har lite pengar över alltså. Borde kanske öppna ytterligare ett sparkonto? Kims hår konto! Men så ska jag ju ha pengar över att föra in på det kontot också. Haha.

 
Rött, blondt och svart... ja, jag saknar det verkligen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0