optimist, javisst!

Äntligen... jag säger äntligen är det dags för lite fotboll igen! Igår fick jag min serie-biljett hemskickad till mig så nu har jag biljetter till alla Elfsborgs hemma matcher i år. Nästa lördag drar det igång med Hammarby hemma, synd att min kompanjon Fanny har bestämmt sig för att svika mig genom att få ett jobb som innebär att hon kommer jobba på alla matcherna. Inte kul.

Mer fotboll.

Sitter här och kollar på Sverige - Portugal just nu. Yess! Härligt med landskamp också. Intressant startelva måste jag säga, kul med Holmén! Och självklart kul med Anders Svensson.

Jag har tippat 2-1 till Sverige, inte satsat några pengar den här gången, vi har bara 'tippat' på jobbet. Tippade även 9-2 till Elfsborg i den träningsmatchen dem spelade idag och det gick ju så där måste jag säga... den slutade nämligen 3-2 till Häcken. Haha. Jaja, så kan det gå.

Optimist? Javisst.


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha, jag ber om ursäkt ;D men jag kan ju kanske hänga med till London till hösten juuuu! ;O <3

2009-03-29 @ 14:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0