she held the world upon a string.

Känns nästan konstigt att sluta klockan 17... man är så van vid att gå till stängning varje dag. Men men, jag klagar inte! Det är skönt att komma hem lite tidigare än vanligt och dessutom har jag lite att stå i nu! Ska ta och städa hela lägenheten, det börjar bli lite dammigt och imorgon får jag fint besök. Viserligen är det mörkt när hon kommer men jag känner att det är dags för en städning i alla fall. Så har man det fint och fräscht inför helgen dessutom (fan vad jag är smart).

Så från ett jobb till ett annat... nu drar städningen igång!



imorgon kväll blir det kimmers och fanners för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa, det går säkerligen. Prova Pirate Bay, om du törs haha. Visst är de supersöta ihop!!!



Fy fasen vad jag hatar dig nu... haha skoja bara. :P Men jätteavundsjuk. Hur var dem? Berätta allt! Snälla?!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0