snälla snälla snälla sluta snöa nuuu

Har egentligen inte tid med det här just nu eftersom jag snoozade med mobilen två gånger för mycket. Haha. Men det var så himla kallt i lägenheten imorse, klart som fasen att jag inte ville gå upp från den varma sängen! Nu är jag på gång i alla fall. Hatar all snö som kom igår kväll/natt. Nu är det ju ett helt vinterland ute igen.

Det är i såna här tillfällen man önskar att man hade en pulka eller åtminstonde en snöskoter...



Vi hörs igen om ungefär 11 timmar för då borde jag vara hemma igen.
Om jag inte halkat och blivit begrav i snön, då ses vi först när den har
smällt och när det är vår på riktigt!

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hallåååå! Nu e jag medlem i "BL".... =D

Väntar på nästa inlägg!

2009-03-13 @ 12:13:17
Postat av: Julia

sv: jag tror det gick flra bussar lite hela tiden och tror priset låg runt 20 euro, 200 kronor.. :)

2009-03-13 @ 13:04:09
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0