There's enough sunshine to share

Idag har jag varit riktigt redig. Efter min frukost (som blev lite mer som en lunch för att det blev ganska sent) tog jag en promenad i solskenet. Härligt. Tog inte vinterjackan utan bara två tjocka tröjor, hade behövt en tredje känner jag nu så här i efterhand för lite kyligt var det allt i vinden. Det var jättehärligt i alla fall. Underbart väder.

När jag kom hem så kände jag att det var dags att ta tag i mitt diskberg som snällt fått vänta i ungefär tre dagar nu. Egentligen fattar jag inte varför jag alltid låter disken vänta, för när man väl tar tag i det så tar den inte mer än tio minuter. I alla fall, när jag stod där och diskade så lyste solen in genom fönstret och när solen skiner... då syns allt skit så efter det drog jag igång och dammsugade hela lägenheten.

En annan rolig sak som har hänt idag är att jag de närmaste tre månaderna ska betala 300 kr extra i hyra. Kul. Jättekul. Jag har alltid sagt att 4000 skulle vara min gräns, nu har jag gått över den gränsen med 32 kr och jag antar att jag får leva med det.

Så roligt har jag haft det idag och mycket roligare kommer det nog inte att bli heller. Tänkte kolla på Ghost Whisperer igen, har tre nya avsnitt att kolla på!

Kommentarer
Postat av: Sune Mangs

Hallå! Sune´s talking... Trist med hyreshöjningar, jag var med och förhandlade om våra hyror här i Söderköping. Ähh dom höjde dom ändå! Smällar man får ta tydligen.. Gillar också Britney, ha det så trevligt i London! // Sune

2009-03-11 @ 19:10:55
Postat av: Britney Spears fanblogg

jo out from under skulle nog med vara en bra singel faktiskt hehe.

2009-03-11 @ 19:12:01
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0