trött, tröttare, kim

Idag är jag trött och internet har inte funkat som det ska... varken här hos mig eller när jag var hemma hos mamma och gänget. Min och Jolines promenad var mysig, nu känns det verkligen som det börjar bli vår, kommer det mer snö nu så kommer jag att spy.

Desperate Housewives var i alla fall underbart bra idag. Gabi och Carlos var hur söta som helst, blev nästan rörd till tårar, haha. Nu fattas det bara att Susan och Mike ska bli ihop igen!! Och hur ska det gå för Tom och Lynette nu? Och vad sjutton är det Mike har gjort mot Dave?!? =/ Ahh, jag blir galen på den här serien.. varje avsnitt slutar med en massa cliffhangers så man bara måste se det nästkommande avsnittet!

Men veckorna rullar ju på så snabbt ändå... det är snart Tisdag igen.

Nu är det dags för Brothers & Sisters <3

Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg

min favorit video är CIRCUS OCH TOXIC tror jag:)älskar med den dvd:n...har kollat på den massa ggr..tröttnar aldrig:)

2009-03-17 @ 22:53:29
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/
Postat av: Sune M

Tjena! Väntar på nästa inlägg! Saknar dina roliga upptåg..... Det är vår i Söderköping idag! Hur är det hos dig? // Sune

2009-03-18 @ 17:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0