ut på nya äventyr.

Nu bär det av på promenad med syrran. Jag bestämde att vi skulle träffas12.45 och nu sitter jag här... inte redo att gå alls men va fan, jag slänger på mig något bara så drar jag sedan. Jag undrar just om man kan skippa vinterjackan idag och bara ha på sig en tjock tröja, det hade ju varit en lättnad om man säger så. Jag tror jag gör det.

Det är hela 3 grader ute och solen kikar fram då och då. Vårkänslan är på topp!


Någon mer än jag som är otroligt trött på alla tunga vinterkläder?

Kommentarer
Postat av: Britney Spears fanblogg

ångrar så att jag aldrig gick på onyx hotel tour!!!fan!vilken tyckte du var bäst?kommer hon till sverige nu,då SKA jag gå!isf.

2009-03-10 @ 12:34:13
URL: http://killthelightsbritney.blogg.se/
Postat av: Anna

Är helt sjukt trött på alla vinterkläder... o här uppe lär det ta en månad till innan snön är borta, suck!

2009-03-10 @ 13:24:00
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0