when did this storm begin

Vilken dag! Idag har jag varit mer inne "bakom kulisserna" än ute i butiken. Först skulle det sättas upp lite "Ej i Butik" skyltar inne på lagret, sedan fick jag sätta mig och läsa lite in rutinhandboken, sedan var det lunch och sen lagret igen. Var kanske ute i butiken sammanlagt två timmar (av sju) men men... så kan det gå ibland. Kanske är det så att man vill gömma den skabbigaste i personalen inne på lagret? Haha. Nej, riktigt så illa är det nog inte.

Har lite ont i ryggen så jag tänkte bara sätta mig ner och slappa lite nu. Ska kolla på några avsnitt av Ghost Whisperer säsong 4 (älskar verkligen den showen) för det är inget annat bra på TV ikväll.


Jennifer Love-Hewitt som Melinda Gordon i Ghost Whisperer.


Någon mer än jag som gillar Ghost Whisperer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0