jag skall aldrig sova igen!

Läste någonstans att en person äter i genomsnitt åtta spindlar i sömnen under sin livstid.  Läste självklart detta igår kväll innan jag skulle sova och naturligtvis, när jag låg där i sängen och försökte somna så kändes det som det kröp en massa djur på mig. Var tvungen att hoppa upp, tända lampan och skaka av täcket inte mindre än två gånger. När jag väl somnar... tror ni inte jag drömmer om spindlar då? När jag vaknade kändes det som det kröp i halsen på mig...

Så nu har jag bestämt mig. Jag ska aldrig sova igen!


TÄNKTE HA EN BILD PÅ EN SPINDEL HÄR
MEN NÄR JAG SÖKTE EFTER BILDER PÅ
GOOGLE HÖLL JAG PÅ ATT SPY, SÅ NEJ,
DET BLIR INGENTING MED DET!


och det är väl kanske lika bra det?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Heeej! Synd att jag inte kan va hos dig nu och slå ihjäl alla spindlar så att du kan sova ordentligt.....=( Kommer hem imorron då jäv..r ska dom få dom små a..n...=) Du o ja o Julle o Busan = Ghostbusters!

2009-05-30 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0