nervös?

Då bär det snart av till farbror doktorn. Gick och la mig klockan 21.00 igår, kollade på film men såg inte klart hela... somnade innan klockan had slagit 22! Ringde vårdscentralen imorse och fick en tid kl. 13.30 så jag ska väl snart bege mig. Undrar just vad det är dem kommer kolla... blir det blodprov? Det kan jag ta. Blir det ett sånt där näs&hals test dock, då sticker jag... haha. Jag hatar det. Speciellt när dem kör in den där pinnen i halsen och det känns som man ska spy. Inte så kul. 

Om ni läser något om en ung kvinna på rymmen från farbror doktorn imorgon så vet ni vad som har hänt. Jag vill att dem ska testa mig, jag vill veta vad som är felet men va fan... jag hatar doktorer.


  
mitt hår är extremt fluffigt idag av någon anledning. och jag är inte riktigt
så här blek i verkligheten. bara nästan.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hey Kimmers. Hoppas det inte var nåt allvarligt som var fel...Stor kram från lilla jag:)

2009-05-27 @ 18:48:21
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0