northern downpour sends its love

Undrar just om jag är en av de få Boråsarna som faktiskt inte har något emot regn. Det öser ner just nu och alldeles om en stund ska jag se mig ut i ovädret med ett skrangligt paraply som skydd. Jag skulle gärna gå utan paraply helt och hållet (och med tankte på hur dåligt mitt paraply är så kommer det säkerligen kännas som jag gör det) ... men mitt hår blir helt miffat om jag gör det och sminket kommer rinna.

Det funkar inte. Det förstår ni nog själva. Det enda jag vill göra när det regnar är att ta av mig mina skor och gå ut och dansa. Skvätta omkring. Men när man faktiskt ska någonstans efteråt (som i mitt fall: till jobbet) så är det kanske inte den bästa idéen.

Är det bara jag som faktiskt gillar regn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0