tack för idag, det gjorde jag bra...

Nu ska jag sova för imorgon ska jag vara på plats på jobbet kl 7. Innan klockan 7 helst efter som vi vid den tiden ska dra igång och inventera. Kul, kul, kul. Måste ju gå upp halv 6 om jag ska hinna duscha och äta frukost. Det kan vara skönt att gå upp tidigt ibland men inte så här tidigt... det är Kim plågeri.

Har alltid tyckt det är ganska trevligt att inventera dock... men something tells me things will be different this year.

Vi får se.

Ett stort tack till solen. Du förgyllde verkligen min dag, hoppas jag inte är lika blek längre. Lång näsa åt Joline som försökte väcka mig genom att "kasta" Busan på mig - jag hörde allt när dem smög in i mitt sovrum. All in all, it's been a great day. Det var längesedan allt var så här... tyst. Skönt.


God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0