vem vill mata ankor med mig?

Jag har lite gammalt bröd. Inte så gammalt att det är mögligt eller stenhårt... men ändå för gammalt för att ätas. Det känns så onödigt att bara slänga iväg det. Då kom jag osökt att tänka på att det finns säkert några ankor här i stan som är hungriga så här års. Jag vill alltså mata ankor och nu är bara frågan... vem vill följa med?

Kan inte gå själv... jag vill inte bli den där skumma bruden som är bästis med alla fåglar och ankor i stan. Det ser bättre ut om jag inte går själv! Snälla. Någon?




Egentligen är jag rädd för ankor... men vad gör man inte för gammalt bröds skull?

Kommentarer
Postat av: KERRE!!!!

Jag vill :)

2009-05-20 @ 18:53:29
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0