music monday

Har kollat upp vilka låtar jag lyssnar på mest just nu, tänkte göra en topp tio men det blev några fler låtar eftersom jag har lyssnat på några av låtarna precis lika många gånger. Så detta är alltså mina absoluta favoritlåtar just nu! :) Mycket Paramore just nu, som ni kanske ser. Tycker ni ska ta och leta upp och lyssna på de här låtarna... alla är hur bra som helst! Kolla speciellt upp Lights, The Brobecks och Fun - några av mina nya favoriter!


001 ------ paramore - misguided ghosts
002 ------ fun - be calm
003 ------ paramore - all i wanted
004 ------ lykke li - possibility
005 ------ panic! at the disco - new perspective
005 ------ the brobecks - small cuts
006 ------ paper route - carousel
007 ------ fun - all the pretty girls
007 ------ brendon urie - don't stop believin'
008 ------ fun - the gambler
008 ------ paramore - the only exception
008 ------ paramore - brick by boring brick
009 ------ the brobecks - goodnight socialite
010 ------ lights - face up
010 ------ taylor swift - forever and always (piano version)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0