on and on and on we go, just like a carousel that's lost control

Kan inte ens lyssna på Paramore nu utan att bli deprimerad. Vad är det med mig och det här bandet? Ville och skulle ha sett dem förra året i Februari men då ställde dem in konserten och så missade jag helt att dem skulle vara med på Hultsfredsfestivalen... och nu sitter jag här igen med två biljetter till ingen nytta. Kul. Det verkar inte som att det är meningen att jag ska se Paramore...?

Men jag får ju se det från den ljusa sidan...jag sparar dem 3500 kr som hotellet skulle kostat, blir ju lite tajt med pengar den här månaden med alla julklappar och sånt som ska inhandlas. Fast iof så hade jag hellre lagt ut 3500 spänn på hotel än att bara sitta här hemma och glo. Gick in på jobbet idag och skulle hämta en sak i mitt skåp och bröt ihop totalt när jag skulle förklara varför jag var hemma. Lite patetisk är jag allt men det är ju mitt liv det här. Musiken.


Tack i alla fal till Kerstin som gick med mig på en fin och sofistikerad middag på Jensens. Det var smarrigt och mysigt. Nu ska jag fortsätta sitta och glo och tycka allmänt synd om mig själv... kanske träna en truddelutt på gitarren!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0