älskade morfar,

Du får inte skrämmas så.


Jag tror mitt hjärta stannade en sekund när jag fick höra att han bara ramlat ihop, svimmat, i Robins armar. Min älskade lilla söta morfar, det får inte hända honom något. Jag vart så rädd men vilken tur att Robin var där med honom. Har varit på sjukhuset och hälsat på honom och han verkar må bra nu i alla fall... lika knäpp som vanligt. Han bokstavligen hoppade ut från toaletten i sin vita sjukhusdräkt och gav mig en kram när jag kom dit. Sen låg han och pillade på alla apparater och telefoner och andra knappar han hittade runt omkring sig. När dem flyttade honom från akuten till en annan avdelning sa han till alla sköterskor att han skulle på semester... Han är så söt. Världens sötaste och världens bästa. Hoppas allt blir bra och går tillbaka till det normala snartast.


Lilla morfar.
Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ja lilla älskade söta morfar! <3 Jag är så glad att Robin precis gick förbi o såg att morfar såg trött ut och gick fram till honom just när det hände! O så glad att han är sig själv igen och att de kollar upp honom ordentligt! Herregud han ska ju bli 105 år (enligt honom själv) så han har ju många år kvar våran bästa, roligaste o goaste morfar/pappa <3....

2009-10-23 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0