if i wasn't a celebirty...

Nu är det allvar. Jag känner mig som en kändis nu. Mitt ansikte sitter återigen uppe i butiker runt om i hela Sverige och Norge, kommer med på vart och varannat reklamblad... kolla bara foldern som dyker upp i brevlådan på Torsdag. ;)

Förutom att vara superkänd och undvika paparazzi osv så har jag faktiskt inte gjort mycket vettigt den här helgen. Ska jag vara helt ärlig så kommer jag inte ens ihåg vad jag har gjort och det kanske förklarar hur tråkigt jag haft det? Men så kan det gå ibland.


Imorgon blir det lite raj-raj i alla fall. På en Tisdag! Hujeda mig vilken rebell jag är! Men ni förstår, det blir lätt så när man är känd som jag är... man gör lite som man själv vill. Gör sina egna regler osv. Det bara är så. Det måste ni förstå.





PS. om ni är trötta på mig redan nu så föreslår jag att ni slutar läsa min blogg, för ju mer känd jag blir, ju divigare kommer jag att bli. det kommer sluta med att jag är helt odräglig och inte älskar någon förutom mig själv. sad but true. det här är en varning, gott folk. don't say i didn't warn you!


PS2. en vacker dag ska jag ta ett foto på skylten och visa, så klart. men nu ska jag vara ledig i tre dagar och försöka gå igenom alla erbjudanden om att vara med i olika tv program osv. kändisdjungeln känns lite b. men jag funderar starkt på singing bee celeb! det skulle vara något det!


PS3. hoppas ni inte tror att jag är allvarlig :D fast delen om skyltarna och reklambladen är sann, norge och sverige baby! <3 haha. godnatt.


Kommentarer
Postat av: Cladden

Det är du och Anna Anka som gäller nu... Vet vem jag föredrar ;o)

2009-10-20 @ 08:58:26
Postat av: Morsan

<3

2009-10-20 @ 10:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0