lagerbäck avgår

Tycker det är lite synd ändå att bara för att han råkar misslyckas i ett kval ska behöva avgå. Visst han har varit kapten för den svenska skutan ett tag, han har tagit Sverige till fem raka mästerskap... jag fattar inte vad folk klagar på? Varje gång Sverige förlorar en match ropar folk att han måste avgå. Det är ju samma med klubblag. Så fort det går dåligt så är det tränarens fel... there's no I in team är väl vad jag försöker säga här. Det hela laget som misslyckas, eller?

Men det är väl på tiden att vi får oss en ny landslagstränare. Jag anmäler mig och Kerstin får vara min assisterande.


Även Henke medelade idag att hans landslagskarriär är över... är det inte femte, sjätte gången han medelar att han slutar nu? Han är tillbaka nästa år, sanna mina ord.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker snarare att det är på tiden. Svenskar är för mesiga med att avsätta folk... typ han...

2009-10-12 @ 16:52:26
URL: http://annamopp.blogg.se/ny
Postat av: KERRE

JAAA LÄTT att jag är på som assiterande!!! Jag skulle heja på Bajrami så mkt så att man var tvungen att ta med honom i laget.



Inbte för att jag egentligen kan ngt om fotboll, you know kim, men Lagerbäcks avgång kom inte en dag för tidigt. han utnyttjar inte bytena ordentligt, dem kommer alltid försent och han köra samma visa om och om igen med sina gamla 90-tals spelare. In med U21 fort som fan!!!! (Fast dem kanske inte får spela än, men laget behövs ju bytas ut!!)



det skulle vara intressant att se U21 mot de nuvarande landslaget! Jag satsar på U21!

2009-10-12 @ 20:00:32
URL: http://kerstin.bjorkengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0