...som sagt

Och jag står fast vid mina ord, för jag tycker som sagt väldigt mycket om att tycka tvärtemot vad Svenska folket gör, och jag kommer sakna Lagerbäck! Jag tycker han har varit bra och jag tycker inte att han avgår en sekund för tidigt. Han har gjort ett jävla jobb, glöm inte alla mästerskap han har tagit Sverige till... det måste ju räknas som någonting? Det hänger på att vi inte har tillräckligt bra spelare. Vi har en spelare som håller världsklass och det är Anders Svensson Zlatan (som förövrigt är halv-kass i varannan landskamp)! Klart som fan att vi inte kommer i närheten av att vara lika bra som lag som Portugal, Italien, Frankrike, Tyskland osv.



Men det blir väl trevligt med ett ombyte. Lycka till, kära ersättare, med att klara dig bättre än vad Lagerbäck har gjort. :) Gött att han och Roland fick en seger som avslutning i alla fall.


Nu måste jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0