musikmusikmusikmusikmusikmusik

Jag saknar All Time Low. Kan man ens sakna ett band? Jo, tydligen så kan man det. Det var så roligt på deras konsert i Onsdags, skulle så gärna vilja se dem igen och den här gången faktiskt kunna sjunga med i alla låtarna. I Onsdags kunde jag ju bara sjunga med i en och en halv ungefär. Har aldrig varit så intresserad av ATL förut, ville mest se dem för att jag hört att dem skulle vara bra och visst, jag diggade låtarna jag hört. Men nu är jag helt hooked. Så klart. Så dem får gärna komma till Sverige snart igen...

...skulle heller inte ha något emot om Fall Out Boy, Blink 182, The Academy Is... eller Cobra Starship kom till Sverige. Och så Panic! At The Disco, så klart, men dem ska göra klart sin nya skiva först. ;)

Annars längtar jag tills Paramore's nya album släpps. 30:e september, så det är inte så värst lång tid kvar ändå. Ska nog ta och förhandsboka den på cdon.com redan nu. ;) Man måste ju vara ute i god tid.



Kommentarer
Postat av: AG

du har helt rätt! mitt liv skulle vara fulländat om några av de banden kom till sverige.

2009-09-20 @ 17:05:13
URL: http://ssaturday.blogg.se/
Postat av: Ellen

Underbart, ge oss Cobra, FOB och ATL! :)

2009-09-22 @ 23:10:49
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0