remembering 9/11

har precis suttit och inte tagit itu med några av sakerna på min lista utan istället kollat på några 9/11 videos. attackerna mot world trade center i new york. och nu har jag fastnat här men världens skummaste känsla inom mig. ledsen, tom och förvirrad - allt på samma gång. hur kunde det hända? varför?

tänk att det har gått åtta år redan. det känns nästan som igår. jag kommer ihåg att jag var på ridhuset när det hände och jag hörde om det på radion. när jag kom hem satte jag mig och kollade på nyheterna. bilderna när flygplanen flög in i båda tornen spelades om och om igen. och jag grät. det var så overkligt. kan fortfarande inte riktigt förstå att det verkligen har hänt.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, så hemskt :/



Ska du också på Paramore?! :D

2009-09-11 @ 16:43:57
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0